poniedziałek, 12 stycznia 2015

Komplecik Ecru Z Futerkiem…



Dzisiaj kolejny komplecik





Komplet bezszwowy, dziergany podwójną nitką, na okrągło (jedynie zszyty został z tyłu warkoczowy ściągacz czapki)



WŁÓCZKA - Merino Gold - 60% Merino Wool, 40% Acrylic
KOLOR – ecru
DRUTY – 5 mm



Pierwszy raz dziergałam z włóczki Merino Gold i przyznam, iż nie należy do włóczek, które polubiłam. Jak dla mnie jest „troszeczkę” zbyt „sztywna”  i oczka nie wychodzą idealnie równe (przynajmniej w szybkim dzierganiu), chociaż na ogół  nie mam z tym większych problemów. Być może po „zmoczeniu” włóczka zmięknie i oczka nabiorą prawidłowego kształtu? Tego jednak nie jestem jeszcze w stanie stwierdzić… Chwilami odnosiłam wrażenie jakbym dziergała z miękkiego „sznurka”. Jednak to tylko moje odczucie… Poza tym nitki włóczki są ze sobą dość luźno skręcone i zdarzyło mi się zaczepić pojedynczą nitkę. Ponieważ zakupiłam parę motków tej włóczki, w trzech kolorach, będę zmuszona jeszcze z niej trochę podziergać :)

Życzę Wam miłego i udanego tygodnia!




6 komentarzy:

  1. Cudny komplet :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet - mimo, iż piszesz, że źle dziergało się z tej włóczki, to jednak prezentuje się bardzo efektownie. Niewykluczone, że po praniu włóczka nabierze miękkości. Może odezwą się Panie, które dziergały z tej włóczki i wiedzą coś na jej temat.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet bardzo ładnie wyszedł i na szczęście w gotowym udziergu nie widać tej "sznurkowatości". Mam tą włóczkę ale jeszcze nic z niej nie robiłam, no teraz będę miała na uwadze Twoje spostrzeżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne cudowne dzieło. Pozdrawiam gorąco. Ela.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny komplecik.
    Merino Gold wydaje się dosyć szorstka w dotyku, zakupiłam, ale jeszcze nic nie zdążyłam z niej wydziergać. Jak się dzierga przeczytałam u Ciebie, ciekawi mnie jak się będzie nosić i zachowywać w praniu.
    Pozdrawiam ciepło Dorota

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, że mnie odwiedzacie i zostawiacie komentarze :) Jestem szczęśliwa i wdzięczna za każdy pozostawiony wpis. Zapraszam ponownie :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Obserwatorzy